perjantai 29. maaliskuuta 2013

39+5

Yhdessä koossa.

Oon nukkunut ihan sairaan huonosti viimeiset kolme yötä, mut onneksi tämä viimeisin oli ihan tosi hyvä. Epäilen, etten oo syönyt tarpeeksi kunnolla ennen nukkumaan menoa, kun on jotenkin ruokahaluton olo. Ei oikein maistu ja kun mä oon yrittänyt nyt tiputtaa maitoa pois ruokavaliosta,  iin ei oo niitä jugurttejakaan mitkä sit menis. Ja noi soijajugut ei oo ihan mun alaa. Eilen illalla vetäsin sitten lounaskanan loput ja yö meni rauhallisissa tunnelmissa. Eli nukkuen.

Keskiviikkona kävin äitiysjoogassa ja taisi olla viimeinen kerta. Supistelin koko yön, oliskin ollut hauska lähteä siitä sitten synnyttämään mutta taisivat olla rasituksesta johtuvia suppareita. Sinänsä voisin toki mennä vielä joogaan, mut ittestä tuntuu että se oli nyt siinä. Mun joogakorttikin loppui ja jotenkin tuntui siltä että tämä on nyt tässä. Jooga on ollut mun henkireikä koko loppuraskauden. Selkäsäryt jäi heti kun ryhdyin tekemään harjoitusta parisen kertaa viikossa. Sen verran mainostan että joogakoulu oli Shanti Runeberginkadulla. Todella laadukasta opetusta.

Nyt vaan sit ootetaan. En suoraan sanottuna saa enää tartuttua yhtään mihinkään joten olen luovuttanut, yritän pyörittää tätä huushollia, siinäpä ne tärkeimmät. Illalla katon Foxilta huutokaupan metsästäjät. Oon ihan koukuttunut siihen sarjaan. Oikein intellektuellia meininkiä....

Sammakkohan meni sen kaks viikkoa yli. Eli vielä tässä on potentiaalisesti pari viikkoa vauvan saapumiseen. Pidetään peukkuja jos hän ymmärtäis tulla sieltä ulos, edes muutama päivä siskoaan aikaisemmin. Mut niinhän se vaan menee, että vauva tulee sit kun hän on itse valmis.

Että tällasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tykkään kommenteista. Muista kuitenkin, että kirjoittaminen on eri asia kuin sanominen, jolloin asia on helppo tulkita väärin. Kirjoita siis niin, kuin haluaisit sinulle kirjoitettavan.